קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

כנפי עוף דבש

כנפי עוף דבש
כנפי עוף דבש יכול להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 257 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו דבש, מיץ ליים, רוטב פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), עוף דבש, ו חמאה חומה כנפי מפרץ ישנות (aka כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.