קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות18
ציון בריאות9
מגזין

כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט

כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט
המתכון הקאריביים עוף אידיוט כנפיים מוכן תוך כ 20 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. אתה מקבל מתאבן שמגיש 18. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 190 קלוריות. גשו לסופר וקנו זנגביל טחון, סוכר חום, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט, כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט, ו עוף האיים הקאריביים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.