קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

כנפי עוף וייטנאמיות ליים

כנפי עוף וייטנאמיות ליים
כנפי עוף וייטנאמיות עשויות להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שזה פגע במקום. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל וייטנאמי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם אבקת מרק עוף, כנפי עוף ג'מבו, חומץ אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו כנפי עוף בסגנון וייטנאמי, כנפיים בסגנון וייטנאמי קרמל עוף, ו כנפי עוף צלויות וייטנאמיות-Canh Ga Nuong (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את מרק הבוליון, רוטב צ ' ילי, דבש, שמן, שאלוט, חומץ ועלי ליים ומקציפים יחד כדי ליצור משחה אחידה. שמור כמה להדביק עבור צחצוח, ומניח את השאר בשקית פלסטיק resealable. לזרוק את כנפי העוף במשחה בשקית ולאפשר לרבד במשך 30 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
עלי לייםעלי ליים
מרק דגיםמרק דגים
שאלותשאלות
חומץחומץ
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מקציףמקציף
3
לבנות אש פחם חמה בצד אחד של הגריל. הגדר את כנפי העוף על הגריל מול הצד פחם חם. מכסים את הגריל ומבשלים עד הכנפיים הם רק על מבושל דרך, 25 עד 30 דקות. לסובב את הכנפיים באמצע הדרך אפילו לבישול.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
כדי לסיים את הכנפיים, מברשת עם הדבק שמורות גריל ישירות על גחלים חמים עד חרוך מעט.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מעבירים למגש העליון עם עלי כוסברה ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
בוטניםבוטנים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.