קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

כרוב ג'מבליה

כרוב ג'מבליה
כרוב jambalaya עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 603 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו נקניקיות, מים, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. נסו Bloody Mary סגנון כרוב Jambalaya, כרוב Pappu-דרום הודי בסגנון כרוב Dal-כרוב s, ו כרוב רול תבשיל-כרוב לחמניות יכול לקחת זמן לעשות, למה להקריב את הטעם הזה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר מלאי גדול מעל חום בינוני גבוה, לשלב בשר טחון, נקניק מעושן, בצל, סלרי ושום. מבשלים עד שהבשר חום באופן שווה. מערבבים בכרוב, עגבניות, מים ואורז. מתבלים במלח שום. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום נמוך. מכסים ומבשלים במשך 35 עד 40 דקות, או עד אורז נעשה.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ל-1 אננסל-1 אננס
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות