קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות53
מגזין

כריך בקר מטבל צרפתי

כריך בקר מטבל צרפתי
כריך בקר מטבל צרפתי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 57 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 476 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לך לחנות ותביא לחמניות, בשר בקר צלוי, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו-15 דקות. נסו כריך רוטב בלסמי רוסטביף צרפתי, הטבילה הצרפתית של הדוד ביל וכריך רוסטביף, ו כריך רוטב בלסמי רוסטביף צרפתי מבושל איטי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הסופר של שאטו בלוויו בורדו עם ציון של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
אבן אודם יפה, נוצצת ואלגנטית ??צבע. אף עשיר ורב עוצמה של פירות אדומים, עם הערות וניל קלוי. עדין על החיך, וודי, עם ניחוחות של ליקריץ ופירות אדומים, מתובל דק, עם גימור ארוך וטאני.