קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 32 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

כריך ענק של עוגת סרטנים

כריך ענק של עוגת סרטנים
כריך עוגת סרטנים ענק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2023 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 115 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-32 דקות. גשו לסופר וקנו פירורי לחם, צלפים, מיונז ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו לביבות סרטן ענקיות, עוגות סרטן ג'מבו אותנטיות ממרילנד, ו קציץ סרטן ג'מבו גוש עם ביצים עלומות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מיונז, ביצה, חרדל דיז 'ון ורוטב צ' ילי חם בקערה גדולה באמצעות מקצף, לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
מיונזמיונז
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים בצל ירוק, שמיר, פטרוזיליה, פירורי לחם, פלפל אדום קצוץ, גרידת לימון ומיץ לימון ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
פטרוזיליהפטרוזיליה
שמירשמיר
3
מערבבים את כל החומרים היטב.
4
בעדינות לקפל בשר סרטנים ומערבבים בעדינות מנסה לא לשבור את בשר סרטנים. בזהירות לחלק את התערובת לתוך 6 קציצות ואבק עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
מניחים קציצות לסיר עם שמן בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
לטגן על חום בינוני במשך 4 עד 6 דקות בזהירות להפוך ולבשל במשך 4 עד 6 דקות בצד השני.
7
מעל כל עוגת סרטן עם חתיכת פריך pancetta ומגישים על רול פוקצ ' ה עם רוטב Remoulade עגבניות קלוי.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
פוקצ ' הפוקצ ' ה
פנצ ' טהפנצ ' טה
עגבנייהעגבנייה
סרטןסרטן
גלולגלול
8
מקציפים את כל החומרים יחד ומקררים או מגישים מיד.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
מחממים תנור ל 200 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
קח עגבניות רומה טריות וחותכים לחצי לאורכו.
מרכיבים שתצטרך
רומה עגבנייהרומה עגבנייה
11
מניחים עגבניות לחתוך בצד על מגש הסדינים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
12
טפטוף שמן זית, ומפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
13
מניחים בתנור במשך 8 שעות או לילה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון11 קילו קישואים,רוטב צ'ילי חם (מומלץ: Sriracha)רוטב צ'ילי חם (מומלץ: Sriracha)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית קצוצהעירית קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1גדול(קיבלר)(קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, לאבקקמח לכל מטרה, לאבק6פוקצ'ה רולספוקצ'ה רולס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים2בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר סרטניםבשר סרטנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית6פרוסותפרוסות דקות פנקטה איטלקית, מבושל עד פריךפרוסות דקות פנקטה איטלקית, מבושל עד פריך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה איטלקיים קצוציםעלי פטרוזיליה איטלקיים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן בוטנים, לצריכהשמן בוטנים, לצריכה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ8עגבניות רומאעגבניות רומא0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמוץ מתוק להתענגחמוץ מתוק להתענג1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Hay Shed Hill Pitchfork עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומה פירות שרדונה ללא השפעת אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופיים בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות זיפי נקי מאזנת את אופי הפרי המתוק וכתוצאה מכך חיך טרי ובהיר. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה unwooded לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.