קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 25 דק.
מנות16
ציון בריאות16
מגזין

כריכי ברביקיו טורקיים איטיים

כריכי ברביקיו טורקיים איטיים
המתכון כריכי ברביקיו טורקיה איטיים לבישול יכול לספק הכמיהה האמריקאית שלך בערך 9 שעות ו-25 דקות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 16 . מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 302 קלוריות. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לכם חרדל טחון, חומץ, טנדרלוין חזה הודו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכונים דומים: כריכי בשר ברביקיו איטיים, ברביקיו בישול איטי-כריכים בשר, ו כריכי בשר צלוי עם בישולים איטיים מעושנים.

הוראות

1
In 4- to 5-quart slow cooker, mix all ingredients except buns.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
Cover; cook on Low setting 7 to 9 hours.
3
Break turkey into pieces with spoon; serve in buns.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

Zinfandel and rosé Wine are great choices for Barbecue. A rosé is refreshing in hot temperatures and complements sweet and spicy sauces and rubs. Zinfandel is a classic red wine choice for barbecue, especially for pork ribs and beef brisket. The Opaque Zinfandel with a 4.9 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 29 dollars per bottle.
אטום Zinfandel
אטום Zinfandel
לאחר ההזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי במשך 14 חודשים, Zinfandel אטום מגלה טעמים בשלים של אוכמניות, boysenberry, דובדבן שחור עם מבטאים של תבלין וקקאו כהה. תהנה מהחושך!