קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 36 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

כריכי גלידת שוקולד-דובדבן

כריכי גלידת שוקולד-דובדבן
כריכי גלידת שוקולד-דובדבן עשויים להיות רק הקינוח שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 28 גרם של שומן, וסך הכל 486 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. זמן הכנת המתכון כ 10 שעות ו-36 דקות. אם יש לך קמח, אבקת אפייה, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: גלידת דובדבן שוקולד ללא גלוטן כריכים, מוות על ידי גלידת שוקולד, ו אין גלידת שוקולד Churn Keto.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.