קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

כריכי טבילה צרפתיים מהירים

כריכי טבילה צרפתיים מהירים
המתכון ניתן להכין כריכי טבילה צרפתיים מהירים בערך 10 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 327 קלוריות. למתכון הזה מ טעם הבית יש 86 מעריצים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם מרק בצל מרוכז, מים, לחמניות סנדוויץ ' ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. עם כפית ציון 82%, המנה הזו מרהיבה. נסו כריכי טבילה צרפתיים מהירים, סנדוויצ'ים צרפתיים, ו סנדוויצ'ים צרפתיים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ב-1-קוט. קערה בטוחה במיקרוגל, שלבו את המרק, הבקר והמים. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 3 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בקרבקר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
בינתיים מניחים פרוסת גבינה על כל תחתית לחמניה. לצלות 4-6 אינץ'. מן החום במשך 1 דקה או עד הגבינה נמס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול
3
בעזרת כף מחוררת מניחים בקר על לחמניות; החלף צמרות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
4
מגישים עם מרק בצל לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
מרק בצלמרק בצל

יין מומלץ: שמפניה, בורדו, בורדו לבן

שמפניה, בורדו ובורדו לבן הם הבחירות המובילות שלי לצרפתית. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורדו לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ברוני שמפניה דה רוטשילד ברוט. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 90 דולר.
ברוני שמפניה דה רוטשילד ברוט
ברוני שמפניה דה רוטשילד ברוט
השרדונה של השמפניה הזו לוקחת אותנו לעולמם של הברונים דה רוטשילד שמפניות, המסומנות בטעם בלתי נשכח.פתח חזק ואסרטיבי המוביל ליין מעוגל היטב-עוצמתי אך מאופק; סימן ליישון ארוך במרתפים מסורתיים.קובי המשובח במיוחד זה מפריש ניחוחות של אגסים ואגוזים (שקדים, אגוזי לוז טריים) מתחתנים עם רמזים לפרחים לבנים ותווים טעימים. הברק והבהירות של היין מראים דגשים זהובים חיוורים, בשילוב בועות עדינות מאוד הנושאות קצף שופע ומתמשך. קובי העשיר, האתרי והמורכב הזה מגלם את מהות ערכי ייצור היין של משפחת רוטשילד: שלמות, קביעות ורוח של טוהר ועידון, והכל תוך הקפדה יתרה.תערובת: 60% שרדונה, 40% פינו נואר ופינו מיונייר