קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

כריכי טונה פריכים

כריכי טונה פריכים
כריכי טונה פריכים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 32 גרם חלבון, 37 גרם שומן, ובסך הכל של 649 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. אם יש לכם מיונז, ערמוני מים, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. עם כפית ציון 74%, המנה הזו מוצקה. נסו טונה פריך " סושי, מחזורי טונה פריכים, ו עטיפות טונה פריכות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. כיסוי ומקרר במשך שעה 1. רגע לפני ההגשה כף על לחמניות ומעליה עלה חסה.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר, ו רוז-יין הם הבחירות המובילות שלי לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות יין מרלו כביש מירנדה למברט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -28 דולר לבקבוק.
מירנדה למברט כביש מרלו יין
מירנדה למברט כביש מרלו יין
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי ובצבע עוצמתי ועם זאת חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית פירות היער הבשלה הארומה משתהה כל עוד הגימור הנפיץ. זה מרלו קטיפתי יבש הוא ניחן רק את האיזון הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום מלא ושוקולד כהה.