קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות53
מגזין

כריכי סלמון בגריל

כריכי סלמון בגריל
כריכי סלמון בגריל הוא pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 54 גרם של שומן, וסך הכל 623 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמנת, שמן זית, פילה סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד בריוש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת בריוש תפוחים בקרמל בגריל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו כריכי סלמון בגריל, כריכי סלמון בגריל, ו כריכי סלמון בגריל טעימים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור סלמון, חום גחלים בגריל חוצות מברשת את החלק העליון של הגריל עם שמן. לשפשף את החלק החיצוני של הסלמון עם שמן זית, מלח ופלפל, לפי הטעם. גריל במשך 5 דקות בכל צד, או עד הסלמון הוא כמעט מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
הסר לצלחת ולאפשר לו לנוח במשך 15 דקות.
4
עבור הרוטב, מניחים את המיונז, שמנת חמוצה, חומץ, בזיליקום, שמיר, בצל ירוק, מלח ופלפל בקערה של מעבד מזון מצויד להב פלדה. תהליך עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בצל ירוקבצל ירוק
חומץחומץ
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
שמירשמיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
5
הוסף את הצלפים ואת הדופק 2 או 3 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
צלפיםצלפים
6
כדי להרכיב את הכריכים, לחתוך את הלחמניות ב 1/2 לרוחב.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
7
מורחים כף רוטב על כל צד לחתוך. בחלק התחתון 1/2, במקום קצת סלט mesclun ולאחר מכן חתיכת סלמון.
מרכיבים שתצטרך
MesclunMesclun
סלמוןסלמון
רוטברוטב
8
מניחים את החלק העליון של הגליל על הסלמון ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
גלולגלול

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון Carneros שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.