קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

לביבות תפוחי אדמה גזר לבן

לביבות תפוחי אדמה גזר לבן
לביבות תפוחי אדמה גזר יכול להיות רק המנה בצד אתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 181 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך תפוחי אדמה חלודה, ליווי: רסק תפוחים ו/או שמנת, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל יהודי. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: לביבות תפוחי אדמה וגזר לבן, לביבות תפוחי אדמה-גזר לבן, ו לביבות תפוחי אדמה מתוקים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 121°.
2
לקלף תפוחי אדמה באח גס לקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מיץ לימון וזורקים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים תפוחי אדמה על מגבת, ואז לאסוף את הפינות כדי ליצור שק לסובב בחוזקה לסחוט כמה שיותר נוזל ככל האפשר. מערבבים תפוחי אדמה יחד עם גזר לבן, קמח, ביצים, עירית, מלח ופלפל עד בשילוב היטב.
מרכיבים שתצטרך
5
שמן חום במחבת nonstick 12 אינץ ' על חום מתון עד חם אבל לא מעשן. מלא 1/4 כוס למדוד שלושה רבעים מלאים בתערובת לביבה בזהירות כפית אותו למחבת, ואז לשטח עד 3 אינץ ' בקוטר עם מרית מחוררת. טופס 3 לביבות יותר במחבת, ואז לבשל עד הזהב, על 1 1/2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים לביבות עם מרית למגבות נייר לניקוז. להתחמם על מתלה להגדיר במחבת אפייה רדודה בתנור. הפוך יותר לביבות באותו אופן, בקבוצות של 4, עם התערובת שנותרה.