קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

לבישול איטי פרמזן-ירך חזיר מרווה וסלט גרגיר נחלים עם אגסים פרוסים, גבינת עיזים וצנוברים קלויים

לבישול איטי פרמזן-ירך חזיר מרווה וסלט גרגיר נחלים עם אגסים פרוסים, גבינת עיזים וצנוברים קלויים
לבישול איטי פרמזן-חזיר מרווה ירך חזיר וסלט גרגיר נחלים עם אגסים פרוסים, גבינת עיזים וצנוברים קלויים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 848 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו אגסים, מלח ופלפל, צנוברים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-20 דקות. נסו צלעות חזיר מזוגגות מייפל עם רוטב תאריך וקוסקוס קלוי עם צנוברים, סלק נבול ירוק W / גבינת עיזים וצנוברים קלויים, ו סלט גרגיר הנחלים עם אגסים ורוטב גבינת עיזים מוקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה, בצל, סלרי וגזר בתחתית בישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
2
יוצקים מרק עוף ושרי. חזיר העונה בכל רחבי עם מלח ופלפל שחור, מרווה ושום תיבול עשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
תיבולתיבול
שוםשום
שרי.שרי.
חזירחזיר
מרווהמרווה
3
מניחים חזיר על גבי ירקות העליון עם פרמזן, לחיצה על הגבינה לתוך הבשר. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6 עד 8 שעות או גבוה במשך 3 עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
בשרבשר
חזירחזיר
4
טוסט צנוברים במחבת קטנה על חום בינוני עד חום זהוב, על 2 עד 3 דקות. סדר גרגיר הנחלים על צלחות סלט. למעלה עם פרוסות אגס, גבינת עיזים וצנוברים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
צנובריםצנוברים
טוסטטוסט
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
טפטוף עם שמן זית וחומץ שרי. פרוס חזיר לרוחב לפרוסות עבות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חומץ שריחומץ שרי
שמן זיתשמן זית
חזירחזיר
6
מגישים 1/2 של חזיר עם ארוחה זו ולהזמין המחצית השנייה למתכון אחר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
7
מגישים את כל הירקות מבישול איטי ורוטב הצלייה עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
רוטברוטב
חזירחזיר

ציוד

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2(חוֹרֶף)מרווה מיובשתמרווה מיובשת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום ללא מלח ותיבול עשבי תיבולשום ללא מלח ותיבול עשבי תיבול113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים מתפוררתגבינת עיזים מתפוררת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי2אגסים בשלים, cored ופרוס דקאגסים בשלים, cored ופרוס דק2(חוֹרֶף)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירך חזירירך חזיר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אדומים חתוכים לקוביותתפוחי אדמה אדומים חתוכים לקוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת4ריבס, קצוץ טרי או קפואחומץ שריחומץ שרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי גרגיר הנחליםעלי גרגיר הנחלים