קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות24
מגזין

לזניה קציצת נקניק

לזניה קציצת נקניק
לזניה קציצת נקניק יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 820 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא גזר, בזיליקום, מחית עגבניות ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פינו נואר בראוניז כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו -30 דקות. נסו לזניית כדורי בשר, לזניית כדורי בשר, ו לזניה קציצה מחבת לזניה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הנקניק והפטרוזיליה בקערה עם הידיים עד בשילוב. לצנן את הידיים וליצור את הבשר לתוך כדורי 3/4 אינץ ' (אתה צריך בערך 40).
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
נקניקנקניק
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש גבוהה. עבודה בקבוצות, להוסיף את כדורי הבשר ומבשלים, מפנה, עד השחמה, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מעבירים לצלחת באמצעות כף מחוררת.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
4
להפחית את החום בינוני גבוה ולהוסיף את הסופרסטה, בצל, סלרי, גזר ושום. לבשל, ערבוב מדי פעם, עד הירקות מתרככים מעט, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
SoppressataSoppressata
ירקירק
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
5
מוסיפים את רסק העגבניות ובזיליקום ומבשלים, ערבוב, 3 דקות. מערבבים את היין, מחית עגבניות ומים 3 כוסות. להפחית את החום בינוני נמוך ולהחזיר את כדורי הבשר לסיר. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הרוטב מתעבה, 1 שעה, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מחית עגבניותמחית עגבניות
כדורי בשרכדורי בשר
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
מיםמים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
1
לטאטא את הריקוטה, ביצים ופרמזן בקערה בינונית. ממלאים קערה גדולה במים חמים. עבודה בקבוצות, להשרות את האטריות עד רק גמיש, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
הניחו על מגבת מטבח נקייה והתייבשו.
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
3
מחממים את התנור ל 400 מעלות F. חמאה בתחתית וצדדים של צלחת אפייה עמוקה 10 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
להניח 6 אטריות בחלק התחתון של המנה כך שהם הולכים partway את הצדדים חפיפה מעט.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
5
מורחים חצי מתערובת ריקוטה על האטריות, ואז למעלה עם חצי כדורי הבשר ורוטב 1 1/2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
פסטהפסטה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
רוטברוטב
6
מפזרים חצי מכל מוצרלה ופקורינו. חזור על השכבות (אטריות, תערובת ריקוטה, כדורי בשר, רוטב, מוצרלה ופקורינו). למעלה עם הנותרים 6 אטריות לכסות עם הרוטב הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
כדורי בשרכדורי בשר
פקורינופקורינו
פסטהפסטה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
רוטברוטב
7
בחוזקה לכסות את הצלחת עם נייר ואופים עד תוסס, כ 30 דקות. לחשוף ולאפות עד השחמה, כ -15 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
8
בואו לעמוד 20 דקות לפני ההגשה.
9
צילום: Con Poulos

מרכיבים

2גזר, קצוץגזר, קצוץ2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורן גדולהשום, קצוץשום, קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוק, התרמילים הוסרו.נקניק איטלקי מתוק, התרמילים הוסרו.2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה18אטריות לזניה ללא רתיחה (משתי חבילות 9 אונקיות)אטריות לזניה ללא רתיחה (משתי חבילות 9 אונקיות)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן מגוררת כוס (אודותגבינת פרמזן מגוררת כוס (אודות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות מגוררת חלק - גבינת מוצרלה רזה (אודותכוסות מגוררת חלק - גבינת מוצרלה רזה (אודות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פקורינו רומנו מגוררת (אודות1/2 כוס גבינת פקורינו רומנו מגוררת (אודות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת ריקוטה בחלב מלאגבינת ריקוטה בחלב מלא113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)soppressata פרוס, קצוץsoppressata פרוס, קצוץ3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית עגבניות (מתוך פחית 28 אונקיות)מחית עגבניות (מתוך פחית 28 אונקיות)10ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה ללא מלח, לתבנית האפייהחמאה ללא מלח, לתבנית האפייה1בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.