קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם התירס של יום ראשון קלארק

לחם התירס של יום ראשון קלארק
לחם התירס של יום ראשון קלארק עשוי להיות רק הלחם שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 323 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 3 דקות. גשו לסופר וקנו תערובת מאפין כהרף עין, שמנת חמוצה, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. עם כפית ציון 27%, המנה הזו די גרועה. נסו לחם תירס דבש מחיטה מלאה של מליסה קלארק, קלארק ברים, ו עוגת האשכוליות של קלארק גייבל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסברג גרוסס גוואקס. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 63 דולר.
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסברג גרוס את גוואקס
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסברג גרוס את גוואקס
גרונהאוס חדש יחסית לייצור ג 'י. ג' י., לאחר שהצטרף רק ל-ו. ד. פ. (ורבנד דויטשר צ 'רלדיקאטסווינג צ' יטר) בשנת 2015. הם מייצרים שני ג 'י-ג' י - ג ' י-הרנברג ואבסטברג. אבצברג שולט עליון, נגזר מקרקעות צפחה כחולות עמוקות. הוא מציג ניחוחות וטעמים של אפרסק לבן, משמש, פרחי אביב ועשבי תיבול ירוקים. פס מרתק של חומציות הדרים מעיר את החיך וחושף את היבטי המינרלים והצמחים העמוקים של ריזלינג המורכב יוצא הדופן הזה. לא חסר פירות-האפרסק, התפוח והמנגו זורחים לכל אורכו - אבל זה הארציות הרודפת והפרטים המפוקפקים של היין הזה שהופכים אותו לבלתי נשכח.