קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

לחם תירס בריא

לחם תירס בריא
המתכון לחם תירס בריא יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 215 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו רסק תפוחים, מים, קמח תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו לחם תירס בריא (חיטה מלאה), קל ובריא לחם תירס S-נקודות+ 3-6, ו לחם תירס לבישול איטי ולח (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.