קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות14
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס קונפטי

לחם תירס קונפטי
לחם תירס קונפטי יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 175 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. מתכון זה מ blog.fatfreevegan.com יש 1 אוהדים. אם יש לכם אבקת אפייה, סויה, גרעיני תירסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו לחם תירס קונפטי, סלט קונפטי תירס, ו לחם תירס בטטה עם קונפטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים אותו בתנור מחממים ל 204°. (אם ברזל יצוק אינו זמין, לרסס צלחת אפייה 8 × 8 אינץ ' עם שמן, אבל לא לשים אותו בתנור כדי לחמם מראש.) בקערה גדולה, מערבבים היטב את החומרים היבשים. בקערה קטנה יותר, מערבבים את הסומילק, המים והיוגורט (או רוטב תפוחים).
מרכיבים שתצטרך
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
סוימילקסוימילק
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
להוסיף רטוב יבש ומערבבים בעדינות עד מופץ באופן שווה, אבל לא לערבב יתר על המידה. מקפלים את הפלפלים חתוכים לקוביות ותירס.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3
יוצקים למחבת החמה או מחבת מוכנה ואופים במשך 15 – 25 דקות. (מחבת שחומם מראש ייקח פחות זמן מאשר צלחת אפיית זכוכית. כאשר להב סכין יוצא נקי, זה נעשה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
4
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת מחליף ביצים EnerGאבקת מחליף ביצים EnerG1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבגרעיני תירס טריים או קפואיםגרעיני תירס טריים או קפואים1פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר טבעיסוכר טבעי1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות1פלפל jalapeño, זרעים הוסרו טחון או 1/4-1/2 כפית פתיתי פלפל אדום (להשמיט על לחם תירס שאינו מתובל)פלפל jalapeño, זרעים הוסרו טחון או 1/4-1/2 כפית פתיתי פלפל אדום (להשמיט על לחם תירס שאינו מתובל)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט סויה רגיל (עשוי להחליף רוטב תפוחים)יוגורט סויה רגיל (עשוי להחליף רוטב תפוחים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומן רגיל (soymilk עובד הכי טוב, אבל חלב אחר לא חלב יעשה)חלב דל שומן רגיל (soymilk עובד הכי טוב, אבל חלב אחר לא חלב יעשה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה לבן (או התערובת ללא גלוטן האהובה עליך)קמח מחיטה מלאה לבן (או התערובת ללא גלוטן האהובה עליך)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוחת תירס צהובהארוחת תירס צהובה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Schlossgut Diel Nahe ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Schlossgut Diel Nahe Riesling Kabinett
Schlossgut Diel Nahe Riesling Kabinett
ריזלינג טעים ומאוזן לחלוטין עם ניחוחות מפוארים של תפוחים טעים זהוב. מתוח מתוח אבל לא צנוע ולא רזה. אידיאל ריזלינג.