קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות20
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחמניות טונה חריפות

לחמניות טונה חריפות
צריך pescatarian hor d ' oeuvre? לחמניות טונה חריפות יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 232 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך טונה, רוטב פלפל, רוטב שוט נס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו לחמניות טונה פיקנטי סיאטל, לחמניות טונה חריפות / עוטפת, ו לחמניות יד טונה פיקנטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים רוטב ורוטב פלפל חריף בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים בטונה.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
3
כף באופן שווה על טורטיות; העליון עם חסה ומלפפונים.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
טורטיהטורטיה
חסהחסה
4
להפשיל.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.