קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

לחמניות טונה עם שאלוט צלוי-רוטב ווסאבי

לחמניות טונה עם שאלוט צלוי-רוטב ווסאבי
לחמניות טונה עם רוטב שאלוט וואסבי קלוי עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה עד 40 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 613 קלוריות. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, רוטב סויה, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. נסו טונה עם רוטב ווסאבי, טונן צרוב ברוטב ווסאבי, ו טונה צרובה עם בצל ירוק-רוטב ווסאבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 32
2
מורחים שכבה 1/2 אינץ ' של מלח כשר בצלחת עוגה. מניחים את הצליתות במלח, שורש בסופו למטה.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים במשך 1 שעה, או עד רך מאוד.
4
בואו להתקרר מעט, ולאחר מכן לקלף את שאלוט.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה קטנה, מערבבים את אבקת ווסאבי עם המים החמים. מכסים עם צלחת ולתת לעמוד במשך 5 דקות. לגרד את ווסאבי למעבד מיני, להוסיף את שאלוט קלוי, מיץ לימון, רוטב סויה, שמן צמחי ושמן שומשום פירה. מתבלים במלח כשר.
מרכיבים שתצטרך
6
בקערה מערבבים את הטונה עם המיונז והסמבל, מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
7
הגדר מחבת גדולה על חום גבוה בינוני.
8
מוסיפים את התרד, קומץ בכל פעם, ומבשלים, ערבוב, עד רק נבול.
מרכיבים שתצטרך
9
להעביר את התרד למסננת ולתת מגניב, ואז לסחוט כל נוזל עודף. קוצצים גס את התרד ומעבירים אותו לקערה.
מרכיבים שתצטרך
10
במחבת קטנה, טוסט זרעי שומשום על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד חום זהוב, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
11
להעביר מרגמה ולתת מגניב לחלוטין, ואז לטחון בגסות. מערבבים את שומשום לתוך התרד יחד עם בצל ירוק ושמן שומשום ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
12
מחסנית 4 גיליונות של בצק פילו על גבי אחד את השני על משטח עבודה.
מרכיבים שתצטרך
13
מברשת את הסדין העליון עם חמאה מומסת לחתוך thr מוערמים פילו לתוך 6 ריבועים; לעבוד עם 1 ריבוע בכל פעם ולשמור את השאר מכוסה בניילון נצמד. כפית על 3 כפות של הטונה ו 1 כף של התרד בשליש התחתון של כיכר פילו. מקפלים את פילו למעלה ומעל המילוי להתגלגל בחוזקה, דוחף את פילו בצדדים כדי ליצור גליל אפילו.
מרכיבים שתצטרך
14
צחצח את החותם בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
15
העברה לתבנית אפייה וקירור חשופה. חזור עם פילו הנותרים, חמאה ומילוי לעשות סך של 12 לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
16
במחבת בינונית, חום 1/4 אינץ ' של שמן צמחי עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
17
להוסיף 2 של לחמניות הטונה ומטגנים על חום גבוה, הופך חום כל 4 הצדדים, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
18
להעביר את הלחמניות ללוח חיתוך. חזור על התהליך עם הלחמניות הנותרות, הוספת שמן צמחי נוסף במידת הצורך והפחתת החום אם הלחמניות חומות מהר מדי. חותכים כל גליל ל 4 חתיכות ולסדר על מגש. כפית 1/2 כפית של רוטב שאלות-ווסאבי על גבי כל פרוסה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייבי תרד, שטוףבייבי תרד, שטוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז (ראה הערה)מיונז (ראה הערה)8גיליונותבצק פילובצק פילו1סקאליון, טחוןסקאליון, טחון0(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)4largesשאלוטשאלוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סושי-כיתה טונה, קצוץ דקסושי-כיתה טונה, קצוץ דק2(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון2(יכול להיות או להרחיק)אבקת ווסאביאבקת ווסאבי2(יכול להיות או להרחיק)מים חמיםמים חמים2(יכול להיות או להרחיק)סמבל אולק או רוטב צ'ילי אסייתי אחרסמבל אולק או רוטב צ'ילי אסייתי אחר

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות GEN5 מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
GEN5 מרלו
GEN5 מרלו
# 40 Wine Enthusiast Top 100 Best Buy של 2019