קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

לחמניות לימון מדהימות

לחמניות לימון מדהימות
המתכון לחמניות לימון מדהים יכול לספק את התשוקה האירופית שלך סביב 55 דקות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 320 קלוריות. 425 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. אם יש לך מלח, חלב, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 31%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: מדהים שוקולד לבן מוקה לחמניות, חטיפי לימון מדהימים במיקרוגל, ו סקונס חמוציות לימון עם זיגוג לימון (דל פחמימות).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים בקערה קמח, סוכר לבן, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חותכים חמאה קרה עם בלנדר מאפה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מקציפים חלב, 3 כפות מיץ לימון, גרידת לימון וחומץ בקערה קטנה ומערבבים לתערובת קמח עד להרטבה; הופכים על משטח מקומח קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
חומץחומץ
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
ללוש בצק בקצרה במשך 5 או 6 סיבובים. טפיחו או גלגלו בצק לסיבוב בעובי 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
6
חותכים ל -10 טריזים ומסדרים על תבנית עם נייר אפייה ומשאירים 1 אינץ ' בין כל טריז.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש עד שהקצוות התחתונים שזופים קלות, 11 עד 14 דקות. אפשר לחמניות להתקרר במשך 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בזמן שהסקונס מתקררים, מערבבים בקערה סוכר של קונדיטורים, חמאה מומסת, 2 1/2 כף מיץ לימון ותמצית וניל עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים מים לתערובת סוכר, 1 כף בכל פעם, עד שהתערובת מטפטפת בקלות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית ונילתמצית וניל
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מזלפים זיגוג על סקונס חמים.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים9(חוֹרֶף)קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים2(חוֹרֶף)מים, או לפי הצורךמים, או לפי הצורך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

סקון עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "