קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות30
מגזין

לחמניות קיץ עם רוטב טבילה תאילנדי

לחמניות קיץ עם רוטב טבילה תאילנדי
לחמניות קיץ עם רוטב טבילה תאילנדי עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 132 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם חמישה תבלינים, חומץ יין אורז, רוטב סויה לייט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. נסו לחמניות קיץ שרימפס עם רוטב טבילה, לחמניות קיץ מתובל עם רוטב בוטנים, ו לחמניות קיץ שרימפס עם רוטב טבילה שומשום סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 11 מרכיבים. כיסוי וצינה לפחות 8 שעות.
2
ניקוז.
3
מניחים עטיפת נייר אורז במים חמים למשך 30 עד 45 שניות או עד שהתרככו; מניחים על משטח שטוח. כפית 1/4 תערובת ירקות כוס מתחת למרכז העטיפה. מקפלים את הפינה התחתונה מעל מילוי; לקפל בשני הצדדים, להתגלגל.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
מקום, צד התפר למטה, על צלחת הגשה; מכסים במגבת לחה. חזור על ההליך עם עטיפות שנותרו ומילוי.
5
חותכים לחמניות לשניים; לשרת עם רוטב טבילה תאילנדי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
6
הערה: עטיפות נייר אורז ורוטב דגים זמינים בסופרמרקטים גדולים ובחנויות מכולת אסיאתיות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.