קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

לייט רוטב אלפרדו חמאה

לייט רוטב אלפרדו חמאה
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לתיבת המתכונים שלך, רוטב אלפרדו חמאה לייט עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל רוטב שמגיש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 36 גרם שומן, ובסך הכל 389 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכון זה מכלמתכונים דורשים קמח, מרגרינה, מלח וחצי וחצי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 32%, וזה די רע. מתכונים דומים: כרובית לייט עם רוטב פטריות, בשר לייט: בייקון צ'יפוטלה רוטב סלאטר, ו בשר לייט: ספגטי עם רוטב סקווש-נקניק-מרווה.

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. טנוטה די נוזולה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזולה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה (חצי בקבוק)
טנוטה די נוזולה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה (חצי בקבוק)
ניחוחות פרי פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים תווי סנג ' ובזה קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים יציבים אך אלגנטיים. משתלב היטב עם בשרים ורטבי פסטה בשר, עופות וגבינות קשות.