קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

לינגוויני עם Succotash הקיץ

לינגוויני עם Succotash הקיץ
לינגוויני עם Succotash הקיץ עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 487 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם בזיליקום, גרעיני תירס, אפונה הצמד סוכר מחרוזת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. וזה די טוב. מתכונים דומים: לינגוויני עם Succotash הקיץ, Succotash הקיץ, ו Succotash הקיץ.

הוראות

1
לבשל פסטה בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד רך אבל עדיין מוצק לנשוך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז, שומר 1 cupcooking נוזל.
3
מקום 1/2 כוס בישול נוזלי inblender.
4
הוסף 1/2 כוס תירס; להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
5
שמן חום במחבת גדולה וכבדה overmedium חום.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף אפונה ותירס 2 כוסות הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
כיסוי; לבשל עד ירקות הם פריך במכרז, ערבוב לעתים קרובות, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים פסטה, עגבניות, בזיליקום, 3/4 כוס גבינה, תירס. לזרוק עד מחומם דרך ו saucecoats פסטה, הוספת ifdry נוזלי בישול יותר, על 2 דקות. מתבלים במלח ופפר.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים, מעבירים גבינה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
11
בתיאבון

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. פרס פארקר סנטה ברברה ריזלינג עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.