קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס לחם תירס ברוקולי

מאפינס לחם תירס ברוקולי
מאפינס לחם תירס ברוקולי יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ארוחת הבוקר הזאת 106 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. והוא יספק כ 24 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בצל, גבינת צ'דר, תערובת מאפין תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: מאפינס לחם תירס צ'דר ברוקולי, לחם תירס טבעוני ללא גלוטן ומאפינס לחם תירס (100% דגנים מלאים), ו לחם תירס ברוקולי של אמא.

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בקערה גדולה; לעשות גם במרכז התערובת.
2
מערבבים יחד ביצים וחמאה, מתמזגים היטב; מוסיפים לתערובת ברוקולי, ערבוב רק עד מרכיבים יבשים הם רטובים. כפית לתוך מחבתות מיני משומן קלות, מילוי שלושה רבעים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים ב 325 במשך 15 עד 20 דקות או עד הזהב.
4
בואו לעמוד 2 עד 3 דקות לפני הסרת מחבתות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.