קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס סובין בננה

מאפינס סובין בננה
בננה סובין מאפינס הוא ללא חלב ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 24 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 123 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. לכו לחנות ואספו סוכר חום, אגוזי מלך, סוכר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 29%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מאפינס סובין בננה, מאפינס סובין בננה, ו מאפינס סובין בננה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת מקציפים את הביצים, המיץ, הסוכרים והשמן. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים. מקפלים פנימה בננות ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
מיץמיץ
ביצהביצה
אגוזיםאגוזים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ממלאים כוסות מאפינס משומנות או מרופדות בנייר שני שלישים מלאים.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 15-18 דקות או עד שקיסם יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
מגישים חם.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות פירה (2 עד 3 בינוני)בננות בשלות פירה (2 עד 3 בינוני)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועלשיבולת שועל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה