קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות18
ציון בריאות9
מגזין

מאפינס סקווש קינואה

מאפינס סקווש קינואה
מאפינס קינואה סקווש יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 161 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. והוא יספק כ 18 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. . אם יש לך allspice הקרקע, תמצית vanillan, יוגורט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 47% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: קינואה עם דלעת סקווש, חמוציות ופיסטוקים ( קינואה "מלית"), תות בננה קינואה מאפינס (עושה 12 מאפינס; עלות כוללת לכל מאפין: $0.30), ו קינואה סקווש פילאף.

הוראות

1
מביאים מים וקינואה לרתיחה בסיר. להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד קינואה הוא מכרז ומים נספגים, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). גריז 18 כוסות מאפינס או קו עם שקיות מאפינס נייר.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
3
מערבבים קמח לכל מטרה, קמח מחיטה מלאה, קינמון, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ציפורן, אגוז מוסקט, allspice, ג ' ינג ' ר הקרקע, ופלפל קאיין יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
פלפל קאייןפלפל קאיין
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים סקווש, יוגורט, סוכר חום, צימוקים, אגוזי מלך, ביצים, וניל יחד בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
סקוושסקווש
יוגורטיוגורט
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים תערובת קמח לתערובת סקווש; מערבבים. הבלילה כפית לתוך כוסות מאפין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
6
אופים בתנור שחומם מראש עד חום זהוב, 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1צביטהפלפל קאיין (אופציונלי)פלפל קאיין (אופציונלי)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1צביטהallspice הקרקע (אופציונלי)allspice הקרקע (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1צביטהציפורן קרקע (אופציונלי)ציפורן קרקע (אופציונלי)1צביטהג'ינג'ר קרקע (אופציונלי)ג'ינג'ר קרקע (אופציונלי)1צביטהאגוז מוסקט קרקע (אופציונלי)אגוז מוסקט קרקע (אופציונלי)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקינואה לא מבושלת, שטופה ומרוקנתקינואה לא מבושלת, שטופה ומרוקנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסקווש מגוררסקווש מגורר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה