קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס פטל

מאפינס פטל
מאפינס פטל מתכון יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך סביב 45 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 130 קלוריות. מתכון זה משמש 18. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד טוב כארוחת בוקר. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתייה, שימורי פטל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 21%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו מאפינס פטל אדום, מאפינס פטל, ו מאפינס פטל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים ביצים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה וקליפת הלימון; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם יוגורט וחלב. מקפלים בעדינות פטל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
פטלפטל
קליפת לימוןקליפת לימון
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
3
ממלאים כוסות מאפינס משומנות או מרופדות בנייר מלאות בשלושה רבעים.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
שלב את מרכיבי הציפוי; כף מעל הבלילה.
5
אופים בחום של 375 ניתנים לזיהוי למשך 25-30 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. ג 'יי ג' יי פרום ברנקסטלר באדסטוב ספאטלזה ריזלינג עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום ברנקסטלר באדסטוב ספאטלזה ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום ברנקסטלר באדסטוב ספאטלזה ריזלינג