קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס שבעה מינים

מאפינס שבעה מינים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל שבעה מאפינס מינים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 326 קלוריות. מתאים ל-12 מנות. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-1235 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו ביצים, קמח שעורה, חלב שקדים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו תות בננה קינואה מאפינס (עושה 12 מאפינס; עלות כוללת לכל מאפין: $0.30), אוטיס Spunkmeyer עוגיות פרג שקדים-להפוך מאפינס טעים בבית, ו מאפינס אגוזים-אלה מאפינס מתוק עם חתיכות של אגוזי מלך ותאריכים הם חמים מושלם מהתנור (מתכונים דומים).

הוראות

1
אם הצימוקים שלך יבשים במיוחד, מכסים אותם במים ומביאים לרתיחה. ברגע שהמים רותחים, לכבות את החום ולתת לצימוקים לשבת במים כדי להשמין במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
לנקז ולטפוח יבש עם מגבת נייר.מחממים תנור ל 400 מעלות F. אם התאנים שלך יש גבעולים קשים עליהם, להסיר אותם ולהשליך.בערך קוצצים תאריכים ותאנים. תניח בצד.השתמש במעבד מזון או בלנדר כדי למזג את המרכיבים הבאים עד חלקה מאוד: תאריכים, תאנים, חלב שקדים, רסק תפוחים, קינמון ו allspice.It עשוי לקחת כמה דקות כדי למזג את כל החומרים כדי עקביות חלקה, בהתאם לכוח של בלנדר שלך. התוצאה הסופית צריכה להיות דומה למרקם של חמאת תפוחים או שימורי פירות חלקים. קבע תערובת aside.In קערת ערבוב בינונית, לטאטא יחד ביצים, שמן זית קל, סוכר, סוכר חום, וניל extract.In קערת ערבוב גדולה, לנפות יחד קמח, קמח שעורה, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח. מערבבים בעדינות את זרעי הרימון בתערובת היבשה, ומוודאים שהזרעים מצופים היטב בקמח.הפוך היטב באמצע החומרים היבשים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי רימוןזרעי רימון
שמן זית בהירשמן זית בהיר
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
חמאת תפוחיםחמאת תפוחים
קמח שעורהקמח שעורה
2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
משמרמשמר
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
תאריכיםתאריכים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
1 (8 אונקיות) צנצנת דבש1 (8 אונקיות) צנצנת דבש
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
יוצקים את תערובת הפירות מבלנדר לתוך הבאר.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
מוסיפים את תערובת הביצים לבאר.מקפלים את החומרים היבשים לתוך החומרים הרטובים עד החומרים היבשים הם רק לחים צורות הבלילה גבשושי. אל overmix-אם אתה עושה מאפינס שלך יתברר כבד ודחוס. מקפלים צימוקים ואגוזים קצוצים לתוך הבלילה מאפין עם מערבבים ביד קלה.הכינו את מחבת המאפין שלכם על ידי ריסוס כמות קטנה של ספריי בישול לא דביקים לתחתית של כל קופסת מאפין (לא הצדדים), או השתמשו במשחות כוס מאפין נייר. מחלקים הבלילה שווה לתוך כוסות מאפין, מילוי כל כוס לחלק העליון ו mounding את פני השטח מעט. גיליתי שזה הכי קל לעשות את זה עם כף גלידה.אם אתה רוצה העליון מאפינס, לערבב את הסוכר וקינמון יחד בקערה קטנה באמצעות מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
בישול פולנטהבישול פולנטה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מפזרים על כפית של תערובת סוכר קינמון באופן שווה על פני השטח של כל מאפין.
מרכיבים שתצטרך
סוכר קינמוןסוכר קינמון
6
מניחים מאפינס בתנור ומיד להפוך את החום עד 375 מעלות F. פיצוץ חום נוסף בתחילת מחזור האפייה יעזור להפעיל את אבקת האפייה וסודה לשתייה.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
7
אופים במשך 25-27 דקות עד צמרות המאפינס הם חום זהוב וקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
8
בואו מאפינס מגניב במשך 10 דקות לפני הסרת מן הפח וקירור על מתלה. אל תתנו מאפינס מגניב לחלוטין את הפח, הם די לח, עשוי להיצמד הפח אם אתה משאיר אותם שם יותר מדי זמן.
9
מגישים חמים.

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כל המטרה (3/4 כוס כל המטרה + 3/4 כוס קמח מחיטה מלאה יעבוד מדי)קמח כל המטרה (3/4 כוס כל המטרה + 3/4 כוס קמח מחיטה מלאה יעבוד מדי)1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב שקדים לא ממותקחלב שקדים לא ממותק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שעורהקמח שעורה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה0(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכיםתאריכים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאנים מיובשותתאנים מיובשות2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית בהירשמן זית בהיר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי רימוןזרעי רימון0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)סוכר turbinadoסוכר turbinado2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1גדולבלנדר או מעבד מזון, קערת ערבוב, קערת ערבוב בינונית, מאפין בדיל סטנדרטי, כדור גלידה או מצקת קטנה, מתלה קירורבלנדר או מעבד מזון, קערת ערבוב, קערת ערבוב בינונית, מאפין בדיל סטנדרטי, כדור גלידה או מצקת קטנה, מתלה קירור