קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

מבשלים את הספר: בשר סרטנים, תירס וסלט כמון בחניתות אנדיב

מבשלים את הספר: בשר סרטנים, תירס וסלט כמון בחניתות אנדיב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל לבשל את הספר: בשר סרטנים, תירס וסלט כמון ב חניתות Endive. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 74 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך אנדיב בלגי, מיץ לימון, עשבי תיבול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: לבשל את הספר: גרגיר הנחלים & סלט אנדיב מתולתל עם קרוטונים, לבשל את הספר: סלט תירס פיקנטי, ו לבשל את הספר: תירס בגריל וסלט קינואה.

הוראות

1
מערבבים הראשון 10 מרכיבים בקערה בינונית. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. כיסוי וצינה לפחות 4 שעות ועד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מסננים סלט ומקום 1 כף מעוגלת בקצה הבסיס של כל חנית אנדיב. סדר על מגשים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אנדיבאנדיב
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.