קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות33
מגזין

מגש ירקות עם שלושה פלפלים

מגש ירקות עם שלושה פלפלים
מגש ירקות עם שלושה פלפלים יכול להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתי ולקטו אובו שחיפשתם. , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 24 מנות עם 24 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן כל אחת. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם גזר בייבי, ברוקולי, רטבים לסלט וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד היטב בתור מזנון. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . עם ציון של 73% , המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מגש ירקות של עץ חג המולד , המבורגרים צמחיים מאוד עם רוטב פלפל אדום וחומוס פלפל ואגוזי מלך עם מטבלים ירקות .

הוראות

1
מסדרים ירקות על צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2
מגישים עם רטבים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Gosset Celebris Extra Brut רוזה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-215 דולר.
Gosset Celebris Extra Brut Rose
Gosset Celebris Extra Brut Rose
הקווי הזה נועד לפנות לחיך הבחנה ביותר, ובאופן כללי יותר, לכל מי שמחפש מגע של רומנטיקה באפריטיף שלו. רעננותו, עם תווים של פרי אדום (תות שדה, פטל ודומדמניות אדומות), מספקת תחושה חלקה ונוחה המתמשכת עם רמזים של אשכולית ורודה. ניתן להגיש שמפניה זו כמלווה למנות שנבחרו בקפידה כמו סלמון, תות וגספאצ'ו עגבניות עם בזיליקום, או panfriedscampi.