קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

מדליוני חזיר כתום

מדליוני חזיר כתום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו מדליוני חזיר קראן-תפוז. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 347 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שקדי חזיר, כוסברה טחונה, אבקת שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 23 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 63%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון בשר חזיר כתום, מדליוני חזיר ברוטב תפוזים, ו מדליוני חזיר עם רוטב תפוזים.

הוראות

1
משטחים פרוסות חזיר ל-1/4 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
חזיר מבושלחזיר מבושל
2
שלב את המלח, אבקת השום, הכוסברה והפלפל; מפזרים על שני צידי החזיר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
כוסברה.כוסברה.
פלפלפלפל
חזירחזיר
מלחמלח
3
במחבת גדולה הקפיצו חזיר בשמן למשך 3 דקות מכל צד או עד שכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר ושמור על חום.
5
באותה מחבת מטגנים בצל במיצי מחבת למשך 5 דקות או עד שהם רכים. מערבבים פנימה את המרמלדה, מיץ התפוזים, החמוציות והחומץ. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מחזירים חזיר למחבת. מבשלים, ללא כיסוי, למשך 5 דקות או עד שהרוטב מסמיך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
חמוציותחמוציות
ריבהריבה
חומץחומץ
בצלבצל
רוטברוטב
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, סנג ' ובזה

מדליוני חזיר בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, מלבק וסנגיובזה. גופו הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנג ' יובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשריים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני בעל גוף מלא עם נתחי שומן וברביקיו. אתה יכול לנסות את הכרם של קמבריה ג ' וליה רוז פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
ורד הכרם של קמבריה ג ' וליה מפינו נואר
ורד הכרם של קמבריה ג ' וליה מפינו נואר
תערובת של שיבוט אחוזה פינו נואר מכרם ג ' וליה המיועד לרוז פאלם. ניחוחות של תות שדה טרי, אבטיח והדרים. מרקם חלק עם חומצה תוססת וגימור טארט.