קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

מולים ליים קוקוס

מולים ליים קוקוס
מולים ליים קוקוס יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 276 קלוריות. אם יש לך עשב לימון, שאלוט, ל 1.2 ק " ג מולים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 65% המנה הזאת די טובה. נסו עוגות ליים קוקוס עם ציפוי גבינת שמנת ליים קוקוס, מולים עם מיץ ליים ומירין, ו מולים מאודים עם סיד וכוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, מחממים את שמן הזית מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את שאלוט ו sauté עד שקוף, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את השום, זנגביל, ו lemongrass ומערבבים לערבב היטב. מבשלים עד ריחני, כ -30 שניות. מערבבים במיץ הסיד.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את היין ומערבבים, באמצעות כף עץ כדי לגרד את כל חתיכות השחמה שנדבקו לתחתית הסיר.
מרכיבים שתצטרך
5
מביאים את תערובת היין לרתיחה ומבשלים כ 2 דקות. להפחית את החום בינוני ומערבבים את חלב הקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את המולים לסיר, משליכים את כל מי שלא קרוב למגע, ומערבבים בעדינות כדי לכסות אותם עם הנוזל. מכסים ומבשלים עד שכל הפגזים נפתחו, כ 5 דקות. זרוק כל מולים שנותרו סגורים.
מרכיבים שתצטרך
7
מחלקים את המולים בין קערות מחוממות ומצקת במרק חם.
מרכיבים שתצטרך
8
מקשטים עם פטרוזיליה או בצל ירוק ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
9
מספר הבישול Domaine Chandon מאת ג ' ף מורגן. טקסט זכויות יוצרים © 2010 by Domaine Chandon; photography © 2010 by France Ruffenach. Published by Chronicle Books LLC.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.