קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

מולים מאודים סאקה עם זנגביל, מיסו ותרד

מולים מאודים סאקה עם זנגביל, מיסו ותרד
צריך pescatarian hor d ' oeuvre? מולים מאודים סאקה עם זנגביל, מיסו ותרד יכול להיות מתכון עצום לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 33 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 649 קלוריות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מולים, לחם כפרי, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה לחם בננה כקינוח. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: מולים מאודים סאקי, מולים מאודים סאקי, ו מולים מאודים סאקי.

הוראות

1
מחממים את המטגן.
2
מברישים את הלחם בשמן זית ומעבירים לתבנית אפייה. לטגן את הלחם כמה סנטימטרים מהחום, פונה פעם אחת, במשך 2 דקות, עד זהוב קלוי. לשפשף קלות את כל שן שום מעל טוסטים.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר גדול ועמוק, מחממים את 1/4 כוס שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השאלוט, שום פרוס וג ' ינג ' ר, מתבלים קלות עם מלח ופלפל ומבשלים על אש גבוהה, ערבוב, עד השום מתרכך קלות משחימים, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את המולים ומבשלים, ערבוב, במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הסאקי, מכסים ואודים את המולים עד שהם פותחים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את המולים ל 4 קערות עמוקות, להשליך כל מולים שאינם פתוחים.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את החמאה, מיסו ותרד למרק, מתערבלים ומנענעים את הסיר עד שהחמאה נמסה והתרד נבול. לאט לאט לשפוך את המרק על המולים, לעצור לפני שאתה מגיע לחצץ בתחתית הסיר.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים את המולים עם טוסטים שום.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.