קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות57
מגזין

מולים רביגוטה

מולים רביגוטה
אולי Ravigote מולים להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה 399 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך בצל, יין, חומץ יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: Ravigote מולים, מולים על פגז חצי עם רוטב Ravigote, ו שעועית ירוקה עם רוטב רביגוטה.

הוראות

1
כדי להכין מולים, לשלב הראשון 9 מרכיבים בקערה קטנה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
מביאים יין ומיץ צדפות לרתיחה בתנור הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף מולים; לכסות ולבשל 2 דקות או עד פגזים לפתוח.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מולים מחבת עם כפית מחוררת; להשליך כל פגזים שלא נפתחו. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
5
להביא תערובת יין לרתיחה מעל חום גבוה; לבשל עד מופחת 1/3 כוס (כ 15 דקות).
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים נוזלים על מולים.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף את תערובת cornichon; לזרוק.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.