קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוס סלמון

מוס סלמון
, המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 99 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו באגט, סלמון, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. מתכונים דומים: מוס סלמון עם ביצי סלמון וקרודיטים, מוס סלמון, ו מוס סלמון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות יין טיילר יקב סנטה ברברה מחוז שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.