קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

מוצ'י גואמני

מוצ'י גואמני
המתכון מוצ'י גואמני יכול לספק את התשוקה היפנית שלך בערך 40 דקות. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 92 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 48. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לך תמצית ונילן, חמאה, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון כפית בלתי ניתן לשיפור של 9%. נסו עוף גואמני, קינוח פודינג גואמני, ו מוצ'י קוקוס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). ריססו תבנית אפייה מזכוכית בגודל 9 על 13 אינץ ' עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
תנורתנור
2
מנפים יחד את קמח האורז, הסוכר והסודה לשתייה; מניחים בצד. מקציפים ביצים עם חלב אידוי, חלב קוקוס ותמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
תמצית ונילתמצית וניל
חלב קוקוסחלב קוקוס
קמח אורזקמח אורז
סוכרסוכר
ביצהביצה
3
מוסיפים קמח וחמאה; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
יוצקים לתבנית מוכנה ואופים בתנור שחומם מראש למשך 30 דקות. מניחים להתקרר לחלוטין לפני החיתוך לריבועים קטנים (1 1/2 אינץ').
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן, יציאה, ריזלינג, Moscato Dasti

מוצ ' י בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, סאקה וסוביניון בלאן. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.