קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםציפוי וזיגוגהזגה
מגזין

מוקה ציפוי

מוקה ציפוי
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים משקה, אז תנו הזדמנות ל מוקה ציפוי. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 387 קלוריות. מתאים ל-12 ומחירו 1 מנות.02 דולר למנה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם סוכר קונדיטורים, אפיית קקאו, גרגרי קפה נמס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וידידותי לפודמפה דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 8%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: בראוניז של קאהל ת 'אטה עם ציפוי קרם חמאה של קאהל ת' אטה וקרמל מלוח שוקולד לבן קאהל ת ' אטה מוקה לאטה, מוקה ציפוי, ו מוקה פאדג'ציפוי.

הוראות

1
לציפוי, בקערה קטנה, ממיסים גרגרי קפה במים; מניחים בצד. בקערה חמאת שמנת עד שהיא בהירה ואוורירית. מקציפים קקאו. מקציפים בהדרגה סוכר וגרגירי קפה של קונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
גרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
חותכים עוגה לשלוש שכבות אופקיות.
3
מניחים שכבה תחתונה על צלחת הגשה; מורחים עם ציפוי. חזור על הפעולה עם שכבת העוגה האמצעית. למעלה עם שנותר עוגת שכבה; כפור למעלה ודפנות של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
מקשטים במפזרי שוקולד אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פצפוצי שוקולדפצפוצי שוקולד