קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

מחבת אולה

מחבת אולה
Skillet Ole היא מנה עיקרית ללא גלוטן . חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ -21 גרם חלבון , 3 גרם שומן ובסך הכל 175 קלוריות . מתאים ל-4 מנות. , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש רוטב עגבניות ללא תוספת מלח, גבינת צ'דר, בצל והודו טחון. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 42% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: עוף אולה , חביתת אולה ואולה חזיר .

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בשר בקר, הודו, בצל ופלפל ירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים רוטב עגבניות, אורז ואבקת צ'ילי. מבשלים במשך 10 דקות; מפזרים את הגבינה. מכסים ומבשלים 2 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
4 אונקיות פפרוני, קצוץ דק4 אונקיות פפרוני, קצוץ דק
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
מלח כשר ופלפל שחור גרוסמלח כשר ופלפל שחור גרוס
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1½ כפיות כמון טחון1½ כפיות כמון טחון
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
עבה- בייקוןעבה- בייקון