קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות25
ציון בריאות1
מגזין

מחבת בקר סלסה בסיר אחד

מחבת בקר סלסה בסיר אחד
המתכון מחבת סלסה אחת סיר בשר בקר יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 25 דקות. מתאבן זה יש 102 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 25 מנות. אם יש לכם בשר טחון רזה במיוחד, תירס, חלב ארבע גבינה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: מחבת בקר וסלסה, מחבת בקר סלסה בסיר אחד, ו מחבת בקר סלסה.

הוראות

1
בשר חום במחבת גדולה; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מים, סלסה ומקרוני; מערבבים. מביאים לרתיחה; לכסות. מבשלים על אש נמוכה 10 דקות. או עד מקרוני הוא רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
סלסהסלסה
מיםמים
3
מוסיפים תירס ורוטב גבינה; מערבבים. לבשל 2 דקות. או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינהרוטב גבינה
תירסתירס
4
למעלה עם גבינה ובצל.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בצלבצל

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. הרוזה המנצנץ עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שושנה מבעבעת
שושנה מבעבעת
זוהר, blushcolor עם perlage עדין מפתה נעים, אינטנסיבי, פירותי על האף; מעורר זיכרונות של פרחים wisteria ותפוחי Renetta מעורבב היטב נעים להפליא; רך וחלק על החיך עם הערות פרחוניות רמז של שקדיםמצוין כאפריטיף וליווי אידיאלי למתאבנים, ריזוטו, פרחי קישואים מטוגנים ודגים בגריל