קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

מחמאהי צרוב במחבת עם סלסה טרופית

מחמאהי צרוב במחבת עם סלסה טרופית
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? Mahimahi צרוב פאן עם סלסה טרופית יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 32 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 196 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם כוסברה, מיץ אננס, mahimahi, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האננס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות אננס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. נסו פלפל ורוד Mahimahi עם סלסה טרופית, טונה צרובה בסלסה טרופית, ו צרוב Mahimahi עם Edamame Succotash (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה בינונית; לזרוק בעדינות. כיסוי וצינה.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מפזרים פילה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום גבוה עד חם. פילה מעיל עם ספריי בישול; להוסיף פילה למחבת. לבשל פילה 1 דקה בכל צד או רק עד השחמה קלה. להפחית את החום בינוני, ומבשלים, חשוף, 7 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מניחים פילה על צלחות הגשה בודדות; סלסה כפית על פילה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
5
דירוג קרבו: 10

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.