קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות2
מגזין

מחמצת צ'ילי-גבינה

מחמצת צ'ילי-גבינה
שאור גבינת צ'ילי עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 55 קלוריות. והוא יספק כ 36 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמרים, גבינת פרמזן, צ'ילי חלפיניו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת די גרועה. נסו וידוי # 52: שאור הוא היריב הקשה ביותר שלי ... לחם אומן עם Starter שאור, אפיפיות שאור עם בשר חזיר וגבינה, ו פנקייק שאור אוכמניות / עם starter שאור (מתכונים דומים).

הוראות

1
הוסף מרכיבים למחבת מכונת לחם על פי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
2
בחר מחזור בסיסי.
3
הסר כיכר אפויה מהמחבת מיד. מגניב על מתלה לפחות 15 דקות לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מגישים חם, חם, או מגניב.
5
כדי להפוך את כיכר 2 פאונד, להשתמש 1 1/3 כוסות מים, 1 1/3 כוסות מצלחת שאור, 4 כוסות קמח לחם, 2/3 כוס קמח שיפון, 4 כפיות סוכר, 1 כפית מלח, ו 1 חבילה פעילה שמרים יבשים, 1/2 כוס ג 'ק יבש מגורר או גבינת פרמזן, ו 1/3 כוס צ' ילי jalapeo טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
Starter SourdoughStarter Sourdough
שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
קמח לחםקמח לחם
קמח שיפוןקמח שיפון
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Cava Mestres Reserva Brut 1312. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קש חיוור צהוב בצבע עם גוונים ירוקים גלויים בועות בסדר, אלגנטי. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות אינטנסיביים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים לחתוך. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתות.