קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מטבל ארטישוק חג

מטבל ארטישוק חג
מטבל ארטישוק חג יכול להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו שחיפשתם. תמורת 78 אגורות למנה , תקבלו ארוחה קלה שמגישה 12. מנה אחת מכילה 146 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -13 גרם שומן . ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו-15 דקות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם לבבות ארטישוק, פלפלים קלויים, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 16% , וזה די גרוע. מיני לבבות ארטישוק בגריל עם תרד דל שומן ומטבל ארטישוק , מיני לבבות ארטישוק בגריל עם תרד דל שומן וטבל ארטישוק , ולחמניות סהר ארטישוק תרד - מתאבן ללא רבב לחג דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מערבבים בקערה את גבינת השמנת, תערובת רוטב החווה, לבבות ארטישוק, פלפלים אדומים קלויים ופטרוזיליה. מצננים 4 שעות במקרר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
אוכמניות טריות ונענע ובננות פרוסות נוספות, לא חובהאוכמניות טריות ונענע ובננות פרוסות נוספות, לא חובה
בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)
ציוד שתשתמש בו
4 פרוסות פרושוטו דקות, מחוספות4 פרוסות פרושוטו דקות, מחוספות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Taittinger Brut La Francaise עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז
טייטינגר ברוט לה פרנסז
שמפניה זו היא תערובת של כ-30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו-60% מהכלל, מכמה בצירים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.