קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות15
מגזין

מטבל גבינת צ'ילי השני

מטבל גבינת צ'ילי השני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו את מטבל הגבינה הצ'ילי השני. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 3. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 22 גרם חלבון, 84 גרם שומן, ובסך הכל 1246 קלוריות. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים צ'ילי, סוכר, שבבי תירס וגבינת שמנת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 65%. מתכונים דומים: עבור קרוקפוט עוף ושעועית צ'ילי וגבינת צ' ילי לטבול, מטבל גבינת צ'ילי, ו מטבל גבינת צ'ילי.

הוראות

1
מכסים גבינת שמנת בצ ' ילי בכלי קדירה הניתן למיקרוגל 1-1/2 ליטר. מכסים ומיקרוגל עד שהצ ' ילי וגבינת השמנת מערבבים יחד בקלות והופכים חמים ומבעבעים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
מיקרוגלמיקרוגל
2
מוסיפים אבקת צ ' ילי וסוכר לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכרסוכר
3
מגישים חם עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מדיצ 'י ארמט קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן על החיך.