קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות3
ציון בריאות5
מגזין

מטבל טונה מעושן

מטבל טונה מעושן
מטבל טונה מעושן יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת המתכון hor d ' ouvre שלך. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 403 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן pescatarian, ו דל פחמימות, דיאט. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו קרם, טעם עשן נוזלי, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. עם כפית ציון של 40% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: מטבל טונה מעושן, מטבל טונה מעושן, ו מטבל טונה מעושן.

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים את רוטב הסלט האיטלקי בסגנון, שמנת חמוצה, מלח תיבול, בצל, עשן נוזלי וטונה. הצינה במקרר כ 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
עשן נוזליעשן נוזלי
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.