קושיקשה
מוכן ב57 דק.
מנות20
ציון בריאות3
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטנים

מטבל סרטנים
מטבל סרטנים הוא pescatarian מתאבנים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 131 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך רוטב בשמל, עלי פטרוזיליה שטוחים עלים, קרקרים flatbread, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 57 דקות. נסו מטבל סרטן ארטישוק, מטבל פיצה, ו יוגורט ומטבל פטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
Preheat oven to 32
ציוד שתשתמש בו
עם עצם כנף, עור עלעם עצם כנף, עור על
2
Combine first 8 ingredients in a large bowl; gently fold in crab. Spoon mixture into a lightly greased 2-quart baking dish.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
Bake 30 to 40 minutes or until golden brown and bubbly.
ציוד שתשתמש בו
עם עצם כנף, עור עלעם עצם כנף, עור על
4
Sprinkle with chives, and serve with flatbread crackers.
מרכיבים שתצטרך
לחם שטוחלחם שטוח
לכריכהלכריכה
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

Chardonnay, Muscadet, and Riesling are my top picks for Shellfish. Buttery chardonnay is great for scallops, shrimp, crab, and lobster, while muscadet is a classic pick for mussels, oysters, and clams. If you've got some spice in your shellfish, a semi-dry riesling can balance out the heat. The Hahn Winery Santa Lucia Highlands Chardonnay with a 4.1 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 17 dollars per bottle.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.