קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

מטבל סרטנים

מטבל סרטנים
מטבל סרטנים יכול להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 2 . מנה אחת מכילה עד 38 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 594 קלוריות. אם יש לך סרטן, סלרי, ג'לטין נוקס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. נסו מטבל סרטן ארטישוק, מטבל פיצה, ו יוגורט ומטבל פטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.