קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מטבחיםמקסיקני
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל עוף מקסיקני באפלו

מטבל עוף מקסיקני באפלו
מטבל עוף מקסיקני באפלו הוא מתכון מקסיקני המגיש 20. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 93 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לך פרנק' רוטב פלפל קאיין המקורי, סלרי, קרקרים, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: מטבל עוף באפלו, 5-מרכיב באפלו עוף אפוי חומוס מטבל, ו מטבל עוף מקסיקני באפלו.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. Spray 1 1/2-תבשיל ליטר עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים שעועית מטוגנת ו 2 כפות תיבול טאקו לערבב בקערה קטנה; להפיץ בתחתית של תבשיל. בקערה בינונית, מערבבים גבינת שמנת, סלרי, רוטב ורוטב חם. מערבבים עוף. תערובת עוף בכפית מעל שעועית מטוגנת בתבשיל.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
אופים חשפו 35 דקות או עד מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.
5
מגישים עם צ ' יפס טורטייה, מקלות סלרי או ירקות אחרים או קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
(24 ספירה)(24 ספירה)
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.