קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מייפל ג'ינג'ר פאדג

מייפל ג'ינג'ר פאדג
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פאדג'ג'ינג'ר מייפל. צופה הדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וצמחוני זה יש 111 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. מתאים ל-24 מנות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו חמאה, סוכר, אגוזי מלך, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). נסו נפלא מייפל פאדג, מייפל-אגוז פאדג, ו מייפל פקאן פאדג (מתכונים דומים).

הוראות

1
קו 9-ב. איקס 5-אין. מחבת כיכר בנייר כסף ומשמנים את נייר הכסף בכפית 1 חמאה; מניחים בצד. חמאה את דפנות סיר כבד קטן עם 1 כפית חמאה; מוסיפים את הסוכר, השמנת, סירופ התירס והג ' ינג ' ר. מביאים לרתיחה על אש בינונית תוך ערבוב מתמיד. מנמיכים את האש; מבשלים עד מדחום ממתקים קורא 238 (שלב כדור רך), תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ממתקיםממתקים
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת כיכרמחבת כיכר
מחבת רוטבמחבת רוטב
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מסירים מהאש.
3
מוסיפים טעם מייפל וחמאה שנותרה (לא מערבבים). מגניב ל 110 גרם ללא ערבוב, על 1 שעה. עם מיקסר נייד, היכו במהירות נמוכה במשך 1-2 דקות או עד פאדג ' מתחיל להתעבות. בעזרת כף עץ יבשה ונקייה מערבבים פנימה אגוזי מלך עד שהפאדג ' מתחיל לאבד את הברק שלו, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טעם מייפלטעם מייפל
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
פאדג'פאדג'
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
בלנדרבלנדר
4
מורחים לתוך מחבת מוכנה. מקררים עד ליציבות, כ-30 דקות. בעזרת נייר כסף, הרם פאדג ' מהתבנית. מחק נייר כסף; חותכים פאדג 'ל -1 אינץ'. ריבועים. יש לאחסן בכלי אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
פאדג'פאדג'
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת