קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

מילוי סנדוויץ' סלט וולדורף טונה של דארה המפורסמת

מילוי סנדוויץ' סלט וולדורף טונה של דארה המפורסמת
מילוי סנדוויץ' סלט וולדורף טונה מפורסמת של דארה עשוי להיות בדיוק המנה העיקרית שאתה מחפש. , מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 697 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -49 גרם שומן . והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. זוהי אופציה טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה פסקטרית . 65 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אם יש לכם גבינה שוויצרית, טונה ארוזה בשמן, חרדל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 72% . הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מילוי סנדוויץ' סלט וולדורף טונה מפורסמת של דארה , סלט טונה וולדורף וסלט וולדורף טונה בריא .

הוראות

1
בקערה בינונית, טורפים יחד את המיונז, החרדל, אבקת הקארי, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שקדים פרוסים, קלויים6 כוסות שקדים פרוסים, קלויים
אבקת קאריאבקת קארי
קיסמים מצומצמיםקיסמים מצומצמים
1/2 קילו עוף מבושל פרוס1/2 קילו עוף מבושל פרוס
ציוד שתשתמש בו
בערך 3 אונקיות קמח עוגהבערך 3 אונקיות קמח עוגה
1/2 כוס צנוברים קצוצים1/2 כוס צנוברים קצוצים
2
מוסיפים טונה, שאלוט, תפוח, אגוזי מלך, סלרי ותבלין חמוצים ומערבבים עד שכל המרכיבים מצופים ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
מלפפון חמוץ להתענגמלפפון חמוץ להתענג
לימונים, חצוייםלימונים, חצויים
תמרים, מגולענים וקצוציםתמרים, מגולענים וקצוצים
3 קופסאות שימורים (7 אונקיות כל אחת) תירס לבן או יתד, סחוט3 קופסאות שימורים (7 אונקיות כל אחת) תירס לבן או יתד, סחוט
תפוזים, קלופים וקצוציםתפוזים, קלופים וקצוצים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
3
קולים קלות את הקרואסונים. מחלקים לשניים, מניחים עלה חסה בחצי התחתון של הקרואסון וממלאים בסלט טונה. למעלה עם פרוסת גבינה שוויצרית ואת החצי העליון של הקרואסון.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
קרואסוןקרואסון
2 כפות תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף מונטריאול סטייק תיבול של מקורמיק2 כפות תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף מונטריאול סטייק תיבול של מקורמיק
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4
מגישים עם מלפפון חמוץ שמיר ותפוצ'יפס. בתאבון!
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
חמוצים שמירחמוצים שמיר

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

פינו נואר, מרלו ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אתה יכול לנסות את Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.