קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות10
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

מילוי פירות יבשים

מילוי פירות יבשים
מילוי פירות יבשים דורש בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 283 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 5. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם משמשים, תערובת מלית, שקדים פרוסים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. רק מעטים מאוד אהבו את התוספת הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 46%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון חמוציות-פירות יבשים מלית, מלית רב דגנים עם אגוזים ופירות יבשים, ו צלעות חזיר עם מלית פירות יבשים.

הוראות

1
הכן תערובת מלית לפי הוראות החבילה, הוספת פירות יבשים בעת הוספת תוכן של תערובת מלית. רגע לפני ההגשה מערבבים פנימה שקדים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מליתתערובת מלית
שקדיםשקדים
פירותפירות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות סונומה קשת פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
מיושן באלון צרפתי, לפינו נואר זה צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם סגול סגול סגול. בעל גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.